#2016-02-24 06:03:15 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kielce

Wiek: 30

Hej. Jestem fotografem i zajmuję się uwiecznianiem imprez okolicznościowych takich jak wesela, komunie, jakieś imprezy rodzinne itd. Chcę rozwijać się i swoja dzialanosc ale poprzez polecenia rozwoj sieci klientow nie przebiega zbyt szybko. Jak zabrać się do odpowiednio skutecznej reklamy w internecie? Pozdrawiam.
#2016-02-24 09:03:03 

Czekistka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Sopot

Wiek: 19

Najprościej to musisz znaleźć sobie firmę, która zajmie się założeniem i prowadzeniem strony na facebooku. Poczytaj tutaj o procesie: e-kjstudio.pl/jak-wypromowac-swoja-firme-na-facebooku bo w kazdym przypadku szablon postepowania jest podobny. Tak czy inaczej FB to swietne narzedzie do rozwoju sieci klientow a jego koszty w porownaniu do liczby osób do których trafia Twój przekaz są najniższe spośród wszystkich dostępnych.
#2016-02-24 09:34:56 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kielce

Wiek: 30

Dziękuję za informacje. Na stronie którą mi pokazałaś znalazłem jeszcze to e-kjstudio.pl/powierz-swoj-fanpage-profesjonalistom i mam takie pytanie w zwiazku z tym bo widze ze usluga jest naprawde bardzo profesjonalna. Wszystkie czynności są tam opisane w pierwszej osobie czyli to oznacza ze mimo oddania strony na FB w czyjes rece i tak ja bede zajmowal sie tworzeniem zawartosci?
#2016-02-24 11:53:39 

Frontier

Użytkownik

Posty: 58

Skąd: Augustów

Wiek: 31

No oczywiscie ze nie. Jest tak napisane zeby przekaz byl latwiejszy, a zakres Twoich dzialan podlega negocjacji z opiekunami strony. Najwazniejsze wlasnie to sie dogadac kto co robi ale z profesjonalistami nie masz takiego problemu bo maja doswiadczenie i doskonale wiedza co robic i gdzie przebiegaja granice wynikajace z waszej umowy. Pozdrawiam.
#2016-02-24 13:33:13 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kielce

Wiek: 30

No to bardzo dobrze bo juz sie przestraszylem ze dojdzie mi kolejny obowiazek na ktory nie mam czasu.