#2019-09-08 17:57:36 

Czekistka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Sopot

Wiek: 19

Dziś jak ktos prowadzi własną działalnosc gospodarcza to powinien ze swoją oferta zaistnieć w internecie i powinien posiadac nie tylko strone firmy, ale też np profil facbookowy. Tam klienci mogą oceniać i komentowac. Tylko jak reagować na negatywne opinie?
#2019-09-08 20:29:42 

Jaksiniowiec

Użytkownik

Posty: 121

Skąd: Częstochowa

Wiek: 33

a masz kłopoty z jakmis niezadowolonym klientem, zawsze tez go mozesz obsmarowac!
#2019-09-08 21:07:01 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 67

Skąd: Kielce

Wiek: 30

nie polecam, trzeba podnieść jakosc usług, wówczas nie będzie negatywnych opinii
#2019-09-08 23:53:31 

Czarno-Biała

Użytkownik

Posty: 84

Skąd: Wrocław

Wiek: 36

Choćby usługi były all inclusive to negatywne opinie i tak się znajdzą, nie ma w tym nic złego o ile nie staną się one norma, jesli srednia ocen na facboku czy w innych serwisach do oceniania nie jest za niska, to naprawdę nie masz się czym przejmować :) Normalna rzecz nie da się wszystkim dogodzic, ale nie pozostawiaj negatywnych opini bez odpowiedzi.
#2019-09-09 01:23:03 

Czekistka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Sopot

Wiek: 19

to mówisz, ze lepiej ni ignorwać? no dobra ale jak nalepiej reagowac na takie negatywne opinie?
#2019-09-09 02:55:54 

Czarno-Biała

Użytkownik

Posty: 84

Skąd: Wrocław

Wiek: 36

Kontakt z klientem to prawdziwa sztuka i trzeba się tego nauczyć. Jesli chcesz wiedziec, jak reagować na opinie, przeczytaj artykuł Aleksandry Nowińskiej, specjalistki z branży seo, który na co dzień pracuje w jednej z najbardziej znanych agancji seo w Polsce. łatwo go znajdziesz w necie. Bardzo ciekawa lektura.
#2019-09-09 05:04:43 

Kijek

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Jarocin

Wiek: 29

W moim przypadku ilosc negatywnych opini zmniejszyła się wówczas, kiedy stworzylem jasne kryteria reklamacji i szybko odpowiadałem na nie. Jeśli klient wie, ze jego reklamacja ma szansę być pozytywnie rozpatrzona, nie bedzie spieszył sie z negatywnymi komentarzai.
#2019-09-09 07:14:59 

Krzysztof

Użytkownik

Posty: 137

Skąd: Cieszyn

Wiek: 45

a kto takie opine w ogóle czyta, po co się tym aż tak przejmować?
#2019-09-09 09:37:58 

Czarno-Biała

Użytkownik

Posty: 84

Skąd: Wrocław

Wiek: 36

Bardzo duża rzesza klientow to robi i nie wolo tego bagatelizować, za dużo jest do stracenia.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015