#2017-03-29 05:55:09 

Jaksiniowiec

Użytkownik

Posty: 133

Skąd: Częstochowa

Wiek: 33

Jak w temacie, potrzebuje orientacyjnego cennika usług księgowych we Wrocławiu. Tak żeby uwzgledniał ogólne koszty prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów i ewentualnie miesięczny koszt obsługi kadrowo-płacowej jednego pracownika.
#2017-03-29 07:35:29 

Krzysztof

Użytkownik

Posty: 163

Skąd: Cieszyn

Wiek: 45

Tak orientacyjnie to za księge przychodów i rozchodów, za miesiąc zapłacisz jakieś 100-200zł, a za obsługę kadrowo-płacową pracownika do 50zł miesięcznie. Dużo zależy od tego, jak dużo rachunków rozliczasz i ilu pracowników zatrudniasz. Ogólnie im większą masz firme i więcej usług zamawiasz, tym na większe rabaty możesz liczyć.
#2017-03-29 08:40:52 

Jaksiniowiec

Użytkownik

Posty: 133

Skąd: Częstochowa

Wiek: 33

Ja prowadze działalność jednoosobową, ale chciałbym kogoś zatrudnic do pomocy i poprostu nie znam się na tych wszystkich formalnościach, które musiałbym załatwic. Jakby koszt prowadzenia Ksiegi i spraw zawiązanych z zatrudnieniem jednej osoby zamknoł się w kwocie 200zł to jeszcze mógłbym to jakoś przełknąc.
#2017-03-29 10:35:29 

Czarno-Biała

Użytkownik

Posty: 82

Skąd: Wrocław

Wiek: 36

Co do cennika na usług księgowe we Wrocławiu, to na tej stronie masz taki orientacyjny cennik za poszczególne rodzaje usług księgowych http://www.biurorewident.pl/cennik/. Tutaj jest informacja, że ceny za prowadzenie księgi przychodów i rozchodów zaczynają się od 150zł netto, a za rozliczanie jednego praownika od 30zł netto za miesiąc. Jednym słowem mieścisz się w tych dwóch stówach, o których pisałeś:)
#2017-03-29 12:06:43 

Jaksiniowiec

Użytkownik

Posty: 133

Skąd: Częstochowa

Wiek: 33

Spoko. Dzieki za adres:)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015