#2016-08-11 03:19:14 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kielce

Wiek: 30

Muszę wybrać jakieś siedzonko do salonu. Niestety nie znam się meblowaniu mieszkania, obowiązujących trendach, nie wiem nawet co się bardziej sprawdza w mieszkaniach singla. Przeglądałem oferty w sklepach, i asortymen i ceny są tak różne, że byłbym wdzięczny za podpowiedź bo nie wiem czym się sugerować w tym zakresie.
#2016-08-11 03:39:49 

Przedskoczka

Użytkownik

Posty: 116

Skąd: Iława

Wiek: 34

A masz dużo miejsca czy raczej tak mało? Bo generalnie kwestia rozchodzi się o to, że kanapa zajmie ci mniej miejsca aniżeli narożnik. Z tym, że narożnik dodakowo możesz sobie w razie potrzeby rozłożyć i na nim spać, ale do tego tez potrzebne jest miejsce.
#2016-08-11 06:15:39 

Kijek

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Jarocin

Wiek: 29

Cześć! Na Twoim miejscu brałbym narożnik, też jestem singlem, często odwiedzają mnie przyjaciele i zawsze mają miejsce żeby się przespać w salonie. Polecałbym wybrać sobie coś stąd: meblejakchcesz.pl/16-narozniki. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego.
#2016-08-11 06:33:39 

Kupująca

Użytkownik

Posty: 85

Skąd: Płock

Wiek: 18

Czy w tym sklepie mają tylko kanapy i narożniki czy też znajdę tam meble drewniane? Bardzo pilnie potrzebuję stołu i krzeseł bo za tydzień na nasze nowe mieszkanie wpadają moi rodzice i chciałabym odpowiednio ugościć.
#2016-08-11 08:32:43 

Kijek

Użytkownik

Posty: 57

Skąd: Jarocin

Wiek: 29

Pytasz o link tak? Proszę: meblejakchcesz.pl/14-stoly-i-krzesla. Masz tu bardzo szeroki wybór, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie, a co do jakości to nie można się do niczego przyczepić. Porządne, starannie wykonane meble w dobrej cenie. A jak kolega? Zdecydował się na coś już?
#2016-08-11 08:49:35 

StrasznyDom

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Kielce

Wiek: 30