#2016-05-18 04:03:26 

BananowaKasia

Użytkownik

Posty: 103

Skąd: Wieliczka

Wiek: 18

Zupełnie nie znam się na remontach i tych wszystkich sprawach które są z tym związane już mi pęka głowa a mąż niedługo wraca z zagranicy i zapewne chciałby zobaczyć jaki jest efekt końcowy prac wiec zalezy mi na czasie. Obecnie mam dylemat jaki rodzaj kamienia wybrać na schody, podłogi, parapety i blaty w kuchni. Różni fachowcy z róznych firm doradzają co innego dlatego pomyślałam że zapytam na forum. Szczególnie prosze o wypoeidzi osoby które znają temat od strony praktycznej.
#2016-05-18 04:42:40 

421ON124

Użytkownik

Posty: 83

Skąd: Bartoszyce

Wiek: 34

Wiesz co to zalezy na czym Ci zależy, jeśli chodzi o ceny to przynajmniej w Poznaniu dobry granit jest cały czas o wiele tańszy niż marmur, ale zdarzają się wyjątki, mam na myśli średnie ceny. Ogólnie przyjmuje się zasadę, z którą nie wiem czy pozostali się zgodzą, że na podłogi wybiera się marmur, a na pozostałe rzeczy granit. Jak juz wspomniałem zależy to od ceny, a ze podłoga najbardziej rzuca sie w oczy i skupia na sobie cala uwage to warto w nia zainwestowac.
#2016-05-18 06:46:45 

Krzysztof

Użytkownik

Posty: 140

Skąd: Cieszyn

Wiek: 45

Zgadzam się z tym co piszesz, ale na przykład za jasny blat z marmuru w Poznaniu zapłaciłem mniej niż za granitowy. Nie wiem od czego to się ma, może trafiłem na jakąś promocję i nie zwrocilem uwagi bo ogólnie powinno byc mniej wiecej jak mówisz. Jeśli koleżance nie zależy tak bardzo na kosztach to można pokusić się o parapety z marmuru bo wtedy ładnie komponują się z podłogą. Pozdrawiam.
#2016-05-18 08:05:37 

Czarno-Biała

Użytkownik

Posty: 87

Skąd: Wrocław

Wiek: 36

Tak czytam sobie co piszecie i musze przyznać że też znalazłam blaty marmurowe tańsze niż granitowe które nie odbiegają jakością ani estetyką od siebie. Chyba naprawdę trzeba zwracac uwagę na srednie ceny bo pod tym wzgledem marmur wychodzi jednak drozej, gdziekolwiek by nie spojrzeć.
DODAJ ODPOWIEDŹ